2017(e)ko otsailaren 14(a), asteartea

GLORIA CASTAÑOSi elkarrizketa

Duela urte batzuk ezagutu genuen Gloria, eta harreman ona sortu zenez gure artean eta oraindik berak emandakoa oso prensente dugunez, elkarrizketa egin nahi izan diogu.



-Betidanik nahi izan duzu irakasle izan?
Bai, txikitatik nahi izan dut irakasle izan.

-Zein ikasketa egin dituzu?
Nik ikasten nuenean magisteritza deitzen zen, baina orain Lehen hezkuntza deitzen da.

-Ikasten ari zinenean izan zenuen alde batera uzteko gogorik? Zergatik?
Ez, ez, ez, hasieratik oso gustura egon nintzen eta gero praktikak ere oso gustura egin nituen.

-Zenbat urte daramatzazu irakaskuntzan?
38 urte.

-Zenbat urte daramatzazu ikastola honetan?
28. urtea aurten. 10 urtez beste herri bateko eskolan izan nintzen irakasle.

-Zein irakasgai erakutsi dituzu denbora horretan?
Hasi nintzenean, lau urteko umeekin hasi nintzen, ondoren hasiera zikloan egon nintzen. Gero beste urte batzuk orientazioan ere egon nintzen eta orain, berriz, tutorea naiz.


Galdera laburrak:

 -Zer nahiago duzu L.H ala D.B.H?  L.H.
 -Zer nahiago dituzu zientziak ala letrak? Letrak.
 -Zer nahiago duzu euskara ala gizarte? Gizarte euskaraz!
 -Zer nahiago duzu mendia ala hondartza? Mendia.
 -Zer nahiago duzu haragia ala arraina? Aukeran barazkiak eta fruta.

 -Zer nahiago duzu soinekoa ala galtzak? Galtzak.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina