2021(e)ko abenduaren 1(a), asteazkena

ELKARRIZKETA FELIPE FLORESi: Oihane, Ainhoa, Ekai eta Vera

 ELKARRIZKETA

 Felipe Floresi

Ekai: Ongietorri guztioi gaur Felipe Flores elkarrizketatuko dugu hementxe aldizkarian lan egin zuelako. Aurrera Vera

Vera: Arratsaldeon  Felipe, gaurkoan galdera batzuk egingo dizkizugu zure lanari buruz, zer iruditzen? 

Felipe: Oso ondo.

Ekai: Nola sartu zinen kazetaritza munduan?

Felipe: Hasieran nik kazetaritza ikasi nahi nuen, baino azkenean ezin izan nuen eta argazki eta audio modulo bat ikastea hautatu nuen. Eta amaitzeko beste komunikabide batzuetan sartu nintzen, Hementxe aldizkarian, adibidez.



Vera: Noiz hasi zinen Hementxe aldizkarian lan egiten?

Felipe: 18 urte inguru nituenean hasi nintzen Hementxe aldizkarian lan egiten. 



Ekai: Zer egiten zenuen Hementxe aldizkarian lan egiten zenuenean?

Felipe: Hasieran egiten nuenena albisteak idaztea zen, izan ere, aldizkaria ez da profesionala eta edonork parte hartu dezake. Zuei ere animatzen zaituztet helduagoak zaretenean nahi izanez gero albisteak idaztera. Bertan Andoain erabiltzen zen gai orokor bezela eta horri buruz idazten genuen. Aurrerago ordea, koordinatzaile lanetan hasi nintzen, hau da, kolaboratzaile bakoitzak zer idazten zuen jakiten, zenbat orri genituen, horren arabera albiste gehiago edo gutxiago argitaratu ohi genituen eta abar…



Vera: Gaur egun zertan egiten duzu lan?

Felipe: Gaur egun egiten dudan lana , oso ezberdina da. Kazetaritza mundutik urrundu nintzen eta urtebete bidaiatzen ibili ondoren , gizarte hezkuntzari inguruko ikasketak egitea erabaki nuen. Horrek , Gautenan lan egiten lagundu zidan , zailtasuna duten pertsonei laguntzen.



Ekai: Lan berri honek zer onura ekarri dizkizu?

Felipe: Egia esanda ,  ez da ez txarragoa ez  hobea, ezberdina baizik. Nire gaur egungo lana asko gustatzen zait,  beste pertsonei laguntzea delako eta garrantzitsua dela iruditzen zaidalako.



Vera: Zerk bultza zintuen lan berri hori hautatzera?

Felipe:  Egia esan, nik lana eskuragarria ikusi nuen, eta gainera, lana gustoko dut, denetatik egiten dut eta ongi pasatzen dut; horregatik hautatu nuen, hau da, gustatzen zaidalako.

Ekai: Nola ikusten duzu zeure burua hemendik urte batzuetara?

Felipe: Gaur egun, epe laburreko ikuspegia dut,  lanera joan  eta familiari laguntzen jarduten dut eta nire aurreikuspenak gainditzen saiatzen naiz.

Vera: Eskerrik asko zure arreta eta elkarrizketa hau egiten uzteagatik, benetan gauza asko ikasi ditugu.

Felipe: Bai, zuei ere eskerrik asko, ondo izan.

Ekai: Agur!

Vera: Agur!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina