2017(e)ko azaroaren 23(a), osteguna

Oihana Arrutiri elkarrizketa

Ikasle zinenean, zein gai gustatzen zitzaizun gehien? Zergatik?

Niri gehien gustatzen zitzaizkidan irakasgaiak  hizkuntzak ziren, asko gustatzen zait jendearekin komunikatzea.

Zer da irakasle izatetik gehien gustatzen zaizuna?

Gehien gustatzen zaidana da ikasleekin dudan harremana eta urtero ikasle berriak ezagutzea da. Horretaz gain, nire ezagutzak ikasleei irakastea ere gustatzen zait, eta hori lortzean sentitzen dena, pozgarria da.
Zer lan egingo zenuke irakasle ez bazina?

Ni irakasle izango ez banintz, seguruenik kazetaria izango nintzateke.

Orain irakasten duzuna ez bazenu irakatsiko, zer irakatsiko zenuke?

Nik orain hizkuntzak irakasten ditut, baina soinketa irakatsiko nuke gustura.

Gaztetan zer pentsatzen zenuen izango zinela heldua izatean?

Nik txikitan sendagilea, dentista, irakaslea... izan nahi nuela esaten nuen, baina heltzen joan ahala, hizkuntzen arloetara jo nuen.

Eskerrik asko Oihana guri aukera hau emateagatik eta hurrengora arte.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina