2017(e)ko azaroaren 23(a), osteguna

Garazi Kamiori elkarrizketa

Markel, Igor, Hiart eta Imanol gara eta Garazi Kamio elkarrizketatu nahi dugu, gure irakasle gustukoena izan zelako. Has gaitezen!

-Zer ikasi zenuen unibertsitatean?

Batxilergo bigarren maila bukatzean, Bilbora joan nintzen ikasketak egitera, eta han Ikus-Entzulezko kazetaritza ikasi nuen. Geroago irakasle izateko ikasketak ikasi nituen.

-Zergatik aukeratu zenuen irakaskuntza?

Alde batetik, nire etxean nire ama eta nire aita irakasleak izan direlako eta beste aldetik ilusio handia egiten zidalako zuek bezalako gaztetxoei nire gauzak eta nire anekdotak kontatzea.

-Zer sentitzen duzu ikasleekin egotean?

Ikasleekin oso ondo pasatzen dut. Asko gustatzen zait nire ezagutzak irakastea eta zuekin egotea.

-Idazlea ere bazara. Zerk inspiratzen zaitu liburuak idaztean?

Lehenengo, liburu bat idazteko jakin-mina izan behar duzu; Interneten sartu, Wikipedian gauzak begiratu eta horrelako gauzak.

-Zeri buruzko liburuak idazten dituzu?

Helduentzat idazten dudanean, gizarteko gaiak jorratzen ditut, agian zuentzat tristeegiak direnak. Idatzi dudan azkena 12-13 urtekoentzat da, eta transexualitatea da gaia, besteak beste.


-Eskerrik asko galdera hauei erantzuteagatik, oso lagungarria izan da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina