2022(e)ko azaroaren 9(a), asteazkena

                                                      LEIRE ESNAOLARI ELKARRIZKETA






-Kaixo, gaur Leire Esnaola elkarrizketatu nahi dugu, irakaslea izateaz gain, trikitixako eta euskal dantzako irakaslea era badelako. Hasiko gara?

-Bai, goazen!


-Zein ikasketa dituzu?

-Magisteritza ikasi nuen lau urtez, eta gero master bat egin nuen hezkuntza elebidurari buruz.


-Zergatik aukeratu zenituen lanbide horiek?

-Txikitatik gustatu zaidalako ikasleekin eta umeekin lan egitea, eta asko gustatzen zaidalako dakidana besteei erakustea.


-Zein izan zen zure lehenengo lana?

-Nire lehenego lana, ikastolan edo ikastetxe batean lan egiten hasi aurretik,, klase partikularrak ematea izan zen, LHko ikasleekin, eta urte luzez jarraitu nuen. 16 urterekin hasi nintzen klase partikularrak ematen eta 24-25 urte arte horrela jarraitu nuen.


-Zein lanbide gustatzen zaizu gehien?

-Trikitixako irakasle, Euskal dantzako irakasle eta Ikastolako irakasle artean, ba ez dakit, zaila egiten zait bat aukeratzea. Denak gustatzen zaizkit, baina oso desberdinak dira beraien artean, nahiz eta hirurak irakasle lan izan. Trikitixan ikasle gutxigo ditut, eta beste modu batera egin dezaket lan beraiekin, ikastolan ikasle pilo bat ditut eta oso desberdinak dira; denek dituzte beren alde onak eta txarrak. 


-Zeini eskaintzen diozu denbora gehien?

-Ikastolakoari, zalantzarik gabe. Trakitixa astean behin erakusten dut eta klase horiek prestatu behar ditut, baina denbora gutxi eskaintzen diot. Dantza ere astean behin izaten da eta horretarako ere astean zehar pixka bat pentsatzearekin nahikoa izaten da. Baina ikastolakoari, ikastolan lan egiteaz gain, etxean ere gauzak egiten jarraitu behar dut, bestela ez baitu denborarik ematen.


-Hau izan da guztia. Eskerrik asko Leire. Asko langundu diguzu.

-Eskerrikazko zuei, eta ondo-ondo segi.


O.G., A.RG., T.D., N.M.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina